loading...
واحد فرهنگی هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س)
محب العباس(ع) بازدید : 225 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر چه خصم، درِ خانه ریخت بر سر من 

رواست گریـه کنیـد از بـرای شوهر من 

مدینه گریۀ مـن سخـت خسته‌ات کرده 

حلال کـن کــه بــوَد روزهای آخر من 

خدا گــواست مــرا می‌زدند و می‌لرزید 

چو گوشواره که لرزد به گوش، دختر من 

ز تازیانــه بــوَد سخـت‌تر نگـاه علی 

کــه ایستــاده غریبــانه در برابـر مـن 

علی! که گفته غریبی؟ به این گروه بگو 

که هست فاطمه تنها، تمام لشکر مـن 

برای یاری من خویش را مده زحـمت 

که پشت در شده ششماهۀ تو یاور من 

پنـاه مـن شــده دیوار و، در شده سنگر 

شکست پهلو و آتـش گـرفت سنگـر من 

خدیجه نیست که از من کند پرستاری 

از این به بعد دگر زینب است مادر من 

دگــر زنــان مدینــه عیــادتم نکنند 

مگــر کــه قاتلـم آیــد کنار بستر من 

کنم ز لطف و کرامت شفاعت از «میثم» 

که ریـزد از قلمش اشـکِ دید‌ۀ تر من

 حاج غلامرضا سازگار

منبع : وبلاگ حرم شاه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیت الزهرا (س) در سال 1386 فعالیت های فرهنگی مذهبی خویش را آغاز نمود و با عنایات آن بانوی مکرم وبلاگی با این عنوان به نیت اشاعه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت طراحی گردید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از مطالب سایت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 114
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,498
  • بازدید ماه : 3,991
  • بازدید سال : 19,430
  • بازدید کلی : 160,672