loading...
واحد فرهنگی هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س)
محب العباس(ع) بازدید : 110 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 

   بـــــیا زیـــــــنــــــب کـــــــــنـــارم           کـــه من جز تو پرستاری ندارم

          بــــیا زهــــــــــــــــرای خـــــــــانه           بـــــــسوی مــادرت باشم روانه

          بیا زینب بــــــــه بــــــــالین سر من          کـــه داری بوی زهرا دختر من

          بیا زینب دگـــــر از عــــــمر سیرم           دعــــــا کن دخترم دیگر بمیرم

          بیا زینب که من حــــــــرف تو دانم           سلامـت را به زهرا می رسانم

          بیا زینب بـــــــه تــــو دارم وصیت           که بعد از من بسی گردی اذیت

          بیا زینب که غم بر من نصیب است          خـدا داند حسین من غریب است

          بیا زینب حسن را یــــــــــاوری کن          بــــــــرای اهل خانه مادری کن

          بیا زینب نشان کــــــــــــوچه ای تو          کــــــه ثانی علی در کوفه ای تو

          بیا زینب که هـــنگام عـــــــــزا شد          دگــــــر بابای تو حاجت روا شد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیت الزهرا (س) در سال 1386 فعالیت های فرهنگی مذهبی خویش را آغاز نمود و با عنایات آن بانوی مکرم وبلاگی با این عنوان به نیت اشاعه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت طراحی گردید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از مطالب سایت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 114
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 4,379
  • بازدید سال : 19,818
  • بازدید کلی : 161,060