loading...
واحد فرهنگی هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س)
محب العباس(ع) بازدید : 204 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (4)

 

به عشق رهبرم رای میدم

رای من نــابودی اهـــریــــــــمن است

رای من تیری به چشم دشمن است

رای من تفسیر عشق و غیرت است

رای من مفـــــهوم جاه و عزت است

رای مـن احیاگــــر صوت جلیـــــست

رای من یعنی که مـولایم علیـــست

رای من یعنی که یـــــــار حیـــــدرم

رای من یعنی مطیــــــــع رهبـــــرم


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افسران جنگ نرم در تاریخ 1392/03/07 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست گرامي از شما خواهشمنديم در راستاي بالا رفتن بازديد هردو وبلاگ ابتدا ما را در و بلاگ خود با نام افسران جنگ نرم و آدرس http://basirat1.rozblog.com/ لينک نموده و سپس فرم تبادل لينک هوشمند را در سايت ما پر کنيد
با تشکر
افسران نوجوان جنگ نرم
a.momeni18@gmail.com

این نظر توسط عطرکربلا در تاریخ 1392/03/04 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

من شما را لینک کردم شما هم مرا بانام عطرکربلا-دانلود مذهبی لینک کنید
آدرس:http://etrekarbala.blogfa.com/

این نظر توسط مدير وبسايت ajblog.ir در تاریخ 1392/03/02 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

باسلام وخستنه باشيد ازاين پس براي اپلود فايل هاي خود جايي نرويد چون ما بهترين اپلود سنتر را با لينك مستقيم براي شما هموطنان عزيز فراهم كرديم مي توانيد هرنوع فايلي را بدون حدويت اپلود كنيدبا تشكر مديريت سايت اجي بلاگ حسين


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیت الزهرا (س) در سال 1386 فعالیت های فرهنگی مذهبی خویش را آغاز نمود و با عنایات آن بانوی مکرم وبلاگی با این عنوان به نیت اشاعه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت طراحی گردید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از مطالب سایت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 114
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,116
  • بازدید ماه : 4,609
  • بازدید سال : 20,048
  • بازدید کلی : 161,290